Kompanija Lidl Srbija podržala inicijativu UNICEF-a za obezbeđivanje zdravstvene opreme i donirala milion i po dinara za kupovinu zaštitnih vizira za 5.200 zdravstvenih radnika širom Srbije

03.04.2020. 08:47
Lidl Srbija

Kompanija Lidl Srbija je podržala inicijativu UNICEF-a za obezbeđivanje
zdravstvene opreme i donirala milion i po dinara za kupovinu zaštitnih
vizira za 5.200 zdravstvenih radnika širom Srbije, a u cilju podrške
zajednici i zdravstvenom sistemu Srbije u okolnostima širenja epidemije
virusa Covid-19.

Sagledavajući potrebe zdravstvenih ustanova u novonastaloj situaciji, UNICEF
je pozvao sve kompanije dobre volje da se pridruže prikupljanju novčanih
sredstava kojim će se obezbediti što bolji uslovi lečenja zaraženih virusom,
ali i zaštita onih koji daju svoj veliki doprinos – zdravstvenim radnicima.

“UNICEF daje svoju punu podršku nacionalnim naporima u prevenciji i
zaustavljanju epidemije Korona virusa, pre svega kroz nabavku kritično
potrebne opreme za zdravstveni sistem, kao i kroz informisanje kako da se
zaštitimo od virusa i kako da se održe usluge i pruži pomoć najranjivijim
porodicama sa decom. Veoma cenimo doprinos privatnog sektora našem radu – i
za redovne programe za decu i u vanrednim situacijama poput ove sa kojom se
suočavamo. Zahvaljujem Lidlu Srbija i svim kompanijama koje su donirale
UNICEF – i u uslovima ekonomske neizvesnosti kako bismo zajedno pomogli da
sačuvamo živote u Srbiji”, rekla je Ređina De Dominićis, direktorka
UNICEF-a u Srbiji.

U zajedničkom dogovoru, kompanija Lidl Srbija je usmerila novčana sredstva
za zaštitu onih koji se danonoćno trude da na što bolji način brinu o
zaraženima Korona virusom, a viziri su se pokazali kao dobro sredstvo
zaštite.

“Kao trgovinski lanac, trudimo se da u ovim trenucima hrana bude dostupna
svima. Za to su posebno zaslužni naši timovi prodaje i logistike. Za
prodavce, koji su u stalnom kontaktu sa potrošačima, uveli smo posebne mere
zaštite, među kojima su i viziri koji štite celo lice. Naši lekari,
medicinske sestre i drugi zdravstveni radnici, kao i zaposleni u Lidlovim
prodavnicama i drugim trgovinama, uvek su tu za nas, i želeli smo da i za
njih obezbedimo adekvatnu opremu. Svi oni su stvarno važni, a ovo je naš
način da ih podržimo i zahvalimo im”, izjavila je Martina Petrović,
rukovodilac korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija, i dodatno
zahvalila UNICEF-u na pokretanju ovakve inicijative.

Kompanija Lidl Srbija, pod motom održivog poslovanja “Za bolje sutra”,
nastaviće da osluškuje potrebe zajednice u ovoj izazovnoj situaciji kako bi
pomogla svima kojima je pomoć neophodna, a poziva i druge kompanije koje su
u mogućnosti da se pridruže inicijativi UNICEF-a i drugih organizacija.

Share This:

Ambulante u Pirotu 1

Ambulante u Pirotu 1

Ambulante u Pirotu 2

Ambulante u Pirotu 2